GYIK

(0 szavazat)
Megjelent: 21 alkalommal

Miért érdemes tőlünk rendelni?

Mert fiatal, lelkes csapat vagyunk - megrendelőinknek maximális elégedettségére törekszünk! Kedvező árakkal és jó minőségű termékekkel foglalkozunk, lakberendezőink pedig megfelelő hátteret adnak a termékekhez, igény esetén szakmai tanáccsal is rendelkezésre állnak.

Hol lehet megtekinteni a termékeket, bútorokat?

Kisebb lakásdekorációs termékeinket, bútorainkat Pécsen, az Alkotmány u. 37. cím alatt található üzletben lehet megtekinteni, de mindig érdemes előzőleg tájékozódni, hogy a termék készleten van-e. Versenyképes árainkat a megrendelésre történő szállítással tudjuk biztosítani.

Milyen fizetési lehetőségek és feltételek vannak?

Fizetni átutalással és személyesn üzletünkben lehet bankkártyával vagy készpénzzel. 50 000 Ft alatt a teljes összeg fizethető utánvéttel futárnak, melynek plusz díját a vásárlás során kijelölt fizetési módnál jelzi a rendszer. 50 000 Ft feletti megrendelésnél előleget kérünk be, melyet átutalással vagy üzletünkben személyesen egyenlíthet. Az előleg összegéről előlegszámlát küldünk. A termék megrendelése ennek kiegyenlítése után történik.
Cégünk hamarosan biztosít online bankkártyás fizetési felületet is.

Milyen kedvezmények vannak?

Számunkra fontos ha megrendelőink elégedettek velünk, és annak legszebb bizonyítéka ha törzsvásárlóink között köszönthetjük őket! 500 000 Ft feletti vásárláskor ez automatikusan kedvezményeinkkel élhetnek vásárlóink, melyről a vásárlás során tájékoztatjuk őket. 
Lakberendezőknek, belsőépítészeknek egyedi ajánlattal szolgálunk, melyet az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen egyeztetve pontosítunk.

Mikor érkezik a termék?

Termékeink több országból érkeznek, sokszor egyedileg, limitált szériában készülnek (főleg lakáskiegészítőink). Így előfordulhat, hogy az Ön által rendelt termék elérhetősége néhány nap alatt is változik. Erről mindig küldünk visszaigazolást a megrendelés megerősítése esetén (szükség esetén előleg befizetésekor) és tarjuk Önnel a kapcsolatot a várható beérkezésekről. Éppen ezért több termék rendelése esetén előfordulhat, hogy több részletben érkeznek a termékek. Ez esetben a megrendeléskor számított szállítási díj az összes termék egyszerre történő szállítására vonatkozik, kollégánk egyeztet Önnel a részletekért.

Hogyan lehet átvenni a termékeket?

Magyarországon belül házhoz szállítással juttatjuk el megrendelőinknek a termékeket. Ugyanakkor személyes átvételre is van lehetőség Pécsen üzletünknél (Pécs, Alkotmány utca 37.) Megrendelés esetén minden esetben bizonyosodjon meg afelől, hogy kiértesítettük a termék megérkezéséről!

Mit lehet tenni ha nem tetszik az érkezett áru vagy csak meggondoltam magam?

Az általunk forgalmazott termékekre 14 napon belüli visszaküldési lehetőség van magánszemélyeknek. Visszaküldés esetén a futárköltség Megrendelőt terheli, vagy személyesen eljuttathatja hozzánk. Visszaküldés eredeti állapotban - azaz bútor esetén például lapraszerelt módon, összeszerelés előtt van lehetőség. Kivétel ez alól a saját szakembereink által összeszerelt bútorok. A sértetlenül és hibátlanul, eredeti csomagolóanyagban visszaérkezett áru teljes összegét megtérítjük. Elállási szándékát mindig jelezze írásos formában cégünknek (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

Kedves vásárlóinknak felhívnánk figyelmét egyúttal a tudatos vásárlásra, és arra, hogy a weboldalon látható termék fotói a valóságtól kissé eltérhetnek. Ezért bizonytalanság, kérdés, kérés esetén keressék munkaidőben kollégáinkat bátran, hogy segíteni tudjunk! 

Mit lehet tenni ha sérülten érkezett a csomag?

Sajnos - ritkán - előfordulhat, hogy a termék sérülten érkezik.  mindig kérjük megrendelőinket fotódokumentációra, Kérjük kedves megrendelőinket a termékek átvételétől számított mihamarabbi kicsomagolására és hiba észlelése esetén jó minőségű fotók készítésére. Ezeket kérnénk az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. számára megküldeni a rendelés azonosítójával együtt és egy rövid leírással, hogy mi a panasz. Megrendelőink elégedettsége fontos számunkra, ilyenkor a visszaszállítás költségét cégünk állja és a termék cseréjéről gondoskodik. Hiány esetén cégünk felveszi a kapcsolatot az illetékes beszállítóval és igyekszik mihamarabb pótolni a hiányosságokat.

A futárok fel is viszik a bútort a lakásba?

Alap esetben a futárnak nem feladata a termék lakásba juttatása, ezért nagyobb csomag érkezése esetén ezt minden esetben az Önt értesítő futárral előzetesen egyeztesse. 

Ki szereli össze a bútort?

A bútorok többségének összeszerelése könnyen megoldható házilag is. Cégünk is tud biztosítani bútorösszeszerelő szakembert, kinek munkájáért garanciát vállal cégünk. Nem szakemberünk által történő összeszerelés során történő sérülésért nem tudunk garanciát vállalni.

A  bútorokat hogyan kell ápolni?

MDF, fóliás bútoraink különösebb ápolást nem igényelnek normál beltéri körülmények között. Számos termékünk azonban furnéros illetve tömör fa elemeket tartalmaz. Ezeket kizárólag száraz környezetben szabad tárolni, és figyelembe kell venni, hogy élő anyag lévén az évek során változhat kicsit színe. A tömör fa bútorokon kis repedések is jelentkezhetnek, különösen fűtőtest közelében tartott bútorok esetében. Ezek azonban minimálisak és nem jelentenek veszélyt a bútor minőségére, stabilitására. Furnéros és tömör fa bútorainkat évente 1x ajánljuk speciális fa bútorápolókkal kezelni. Étkezőasztalnál impregnálás is szükséges lehet. 

 

Bejegyzés megosztása:
Utoljára frissítve:2019. február 16., szombat 00:23